FAAAN OCKSÅ!

Innan jag skulle bege mig ut för att möta tjejerna idag fick jag hem lönespecifikationen från mitt andra jobb i brevlådan. Jag öppnade det och såg att det stod 0:-. Vad fan är detta?, tänkte jag och gav papperet en extra blick. Jag har ju jobbat och då ska jag väll få lön för det?

Eftersom jag hade så bråttom ut, skjöt jag upp problemet tills jag skulle vara tillbaka hemma igen. Nu är jag här och har gjort några research på problemet. Det visar sig att jag har GLÖMT att tidsrapportera (som man måste göra efter varje arbetsdag) i Februari-månad, vilket gör att jag "inte har jobbat" något då.
Jag undrar verkligen hur DUM I HUVUDET man får vara som GLÖMMER att göra det. Jag gör det hela tiden när jag jobbar där men JUST DÅ var jag tvungen att tänka på annat!

ÅÅÅÅHHHHH!
%)/&@¤%&
JAG BLIR SÅ ARG PÅ MIG SJÄLV IBLAND!!

Det var ju extrapengar som jag hade planerat massor till. En miniresa nej två miniresor, shopping etc. Hoppas att jag kan lösa detta nu när jag ringer kontoret imorgon.
Håll tummar för mig, please! 


                
                                                   Inga extraslantar för Amie inte!



Kommentarer
Linda

Usch vilken skräck! Hoppas det löste sig!

2010-03-24 @ 12:25:09
URL: http://linduz.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback