Bengens 4 o'clock.

På torsdag signerar Salem Al Fakir sitt nya album "Ignore this" på Bengens (Drottninggatan 20) i Sthlm. Det börjar klocka 16.00 och sedan framför han en låt från nya skivan. Jag funderar starkt på att dra på det. Jag menar, det skadar ju inte att få en glimt av honom. Det skadar verkligen inte :) 
Som det ser ut nu, kommer jag nog dra på hans konsert på Berns i maj så då skulle jag samtidigt kunna vänta tills då.
Det återstår att se hur jag gör med det.

Idag har jag städat hela morgonen, skrubbat, torkat etc. Jag kände att det behövdes en "inför-våren-städning" där man tar bort allt damm och skit man inte orkat ta hand om när vintervädret dragit ner ens humör och depressionen stått runt hörnet.
Nu får ni inte tro att vi låter det vara smutsigt och dammigt här hemma. Vi städar regelbundet här men ibland har man inte orkat och hoppat över en dag eller två.
Nu måste jag fortsätta städningen där jag lämnade det.

Ikväll är det ännu ett avsnitt av Desperate Housevives och Cougar Town (har nästan sett hela säsongen av CT redan men skadar inte att se det igen. Hon är så bra!)
Glöm inte att titta ni också.

/xoxo

                       



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback