Back to monday.

Vaknade för en timme sen, utvilad från arbetspasset igår. Jag orkade varken vara uppe sent eller gå in och blogga (!?) men lyckades dock se klart en hel film, Catch me if you can som gick på femman igår och skriva en notis på Facebook som löd:
"En vecka med två dagars arbetsledighet, shopping, utgång, alledeles för mycket sockerintag, anonyma/skumma sms, häng med några av de närmaste och en ny frisyr har nu passerat mig :)"
Det var min vecka 9 i korta drag. Idag åker Linn tillbaka till Lund efter att ha spenderat cirka en vecka här hemma. Det är alltid kul och ha sin nära i samma stad och det dröjer nog inte länge tills nästa person kommer hem hit för ett tag. Kanske är det du Sandra Ånebrant som är nästa på tur?

Idag är jag ledig från jobbet vilket är huuur skönt som helst. Jag ska bara ta det lugnt idag med lite städning hemma, ringa några samtal, kanske ta en träff med Alex och sedan får vi se vart jag hamnar eller hittar på för saker.

Just nu sitter jag och lyssnar på Salem Al Fakirs nya album Ignore this som släpps den 10/3 i butikerna. Jag missar finalen på lördag pga jobbet. It kills me! Dock får jag se på reprisen men hur kul är det? Det är direktsädningen som räknas och om han nu inte skulle vinna (chansen är väldigt liten) har ju inte jag kunnat påverka det.  
Jag ska allt tvinga familjen och mina vänner att rösta på honom åt mig. För han ska vinna!

Nu ska jag se lite dansprogram och äta en sen frukost.
Puss.



Kommentarer
BlindVision

Ammiee :D..

allt bra, länge sen man såg dig :).

haha såg just den filmen, den va faktiskt rätt så nice. bra story.

2010-03-08 @ 23:37:58
URL: http://blindvision.blogg.se/
A

Haval! Kul att du har hittat hit, hoppas du stannar haha :) Ja, det var jätte längesen ju! Hur har du det? Filmen var mycket bra.

2010-03-09 @ 16:19:20
URL: http://aminataamie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback