Au revoir!

Jag kom precis hem från dagens aktiviteter. Jag jobbade ett kvällspass idag tillsammans med alla andra i personalen under två av dagens mest stressiga timmar. Fy vad människor det var hos oss och handlade! Jag var helt slut, som jag alltid blir efter en sådan kväll, när jag var på väg ut mot bilen efter stängning.

Efter jobbet åkte jag hem till Alex där Anja också var för att umgås med de sista kvällen innan de drar till Frankrike imorgon. De två och Gabriela ska hälsa på Alex syster som pluggar i Grenoble. Shit, vad rooligt de kommer ha därborta, i vårvädret med massa nya affärer, ny människor, nya uteställen - i ett helt annat land.

Vi snackade med hennes syster lite (Adriana som hon heter) över internet nu när vi var tillsammans och man märker verkligen hur mycket hon trivs därborta med sina vänner, skolan och kärleken. Ja, hon har hunnit skaffa pojkvän därborta. En rik en :)

Jag önskar de en trevlig resa imorgon och så ska jag hålla ögonen öppna efter bilder! Nu väntar sängen men innan det ett nattsamtal.
Godnatt, puss!

                     
                                    Alexandra, Blikenda, Amie, Anja, Adriana, Gabriela - 09
                     
                                                                   Alexandra, Anja, Gabriela



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback