5:am

Min lillebror har spelat in musik och sjunger till det (rappar) sedan en tid tillbaka. Först när jag hörde honom sitta i sitt rum och rappa en massa texter tänkte jag: Vad håller han på med? Fett pinsam kille. Säg inte att han ska börja skriva smörtexter om tjejer, pengar och sig själv!
 
Jag började sedan märka att det var något som han verkligen brann för och han kunde sitta flera timmar/hela dagar ensam eller med sina kompisar och komma på nya texter.

Första låten som blev helt klar (för 1½ år sen kanske) var en sololåt (Haterz) och jag kommer ihåg hur nervös han var när jag skulle få lyssna på den första gången. När han satte på den och jag fick höra slutresultatet blev jag så stolt över honom. Han är så söööt när han sjunger och han förvånade mig verkligen med hans bredda ordspråk inom engelskan.
Efter det har han fortsatt med musiken både på egen hand och tillsammans med två andra kompisar. Fortsätter de i samma stil kommer de bli riktigt grymma.

Nu är min bror med i en tävling med en ny låt där man kan vinna ett skivkontrakt hos ett skivbolag. Gå gärna in och lyssna på den och (förhoppningsvis) rösta på honom :)

Besök gärna hans Myspace: http://www.myspace.com/5amsambojang


                                                         
                                                                         love you S





Kommentarer
e

han är riktigt tung (:

2010-03-29 @ 20:25:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback