22.59

Jag ska börja se ett avsnitt av Lyxfällan nu tills A kommer hit med sitt tåg. Jag måste säga att jag har saknat honom en hel del. Avsnittet är gammalt och handlar om ett par som gör av med sina inkomster på shopping, tröstätande och snus. Detta är avsnitt är verkligen för mig! Jag är precis likadan som spenderar pengar på de mest onödigaste sakerna ibland.

Jag älskar mat och godis men att äta det flera gånger i veckan och betala med mina egna pengar för det? Inte bra för varken mig eller mina pengar. Nu ska vi se om jag lär mig något utav det eller om jag tar det med en nypa salt och fortsätter som vanligt. Jag gissar på det sista. I'm unstoppable, haha :)

Ha en fortsatt trevlig kväll allihoppa. 


                 
                              En kväll hemma hos Haba. Love her and my latex-clothes ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback