210310

Snart är den här söndagen och hela veckan över. Veckan avslutades med ett enormt snöoväder över halva Sverige. Seriöst, vad är det som håller på att hända? Ska vi gå runt med dunjackor i April-månad? Vi som precis hade börjat vänja oss vid solen och att snön smälte bort. Detta går jag bara inte med på!

Jag slapp dock se snön för några timmar eftersom jag befann mig inne på Friskis med Alex och tränade sönder oss. Jag överdriver inte, vi gick nästa sönder efter att ha löpat i 30 minuter och varit på Medelklassen i 60 minuter. Så trötta som vi blev efter allt gick vi ändå tillbaka till gymmet och gjorde lite övningar i ytterligare 30 minuter.
Jag är riktigt stolt över mig själv hur jag orkade så mycket efter att inte ha tränat på flera månader. Det blev en lyckad träning :)

Efteråt åkte jag hem till min kusin för att umgås lite med alla där och korta av några centimeter på huvudet. Min kusin har haft en egen hårsalong förut så det är henne jag brukar gå till när jag vill få någonting gjort väldigt snabbt.

Igår hittade jag massor med jättegamla bilder på mig och mina kompisar inne på Bdb (som jag aldrig använder längre) och imorgon ska jag lägga upp världens roligaste bild. Haha, ni kommer dö!

Nu måste jag iväg men ha en fortsatt trevlig söndag. 

   
                                                        Alex och Moi, Nyårsafton 09/10



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback