157!

Människor, ser ni vädret ute? Soligt och plusgradigt. Jag älskar't. Imorse väcktes jag igen av att jag hade solen lyste på min säng och rakt på mitt ansikte. Nu väntar jag med spänning på att snön ska smälta bort så man kan gå runt i tunna kläder ute.

Igår for jag och mamma på en impulstripp till Lager 157. Det tog oss längre tid att komma fram än vad det ska ta eftersom mitt lokalsinne inte är det bästa när det gäller bilvägar. "Mamma, har inte vi åkt för långt nu? Jo, det här känner inte jag igen. Vi vänder"
Ni som har åkt dit och vet vart det ligger skrattar säkert åt oss nu eftersom vägen egentligen är hur enkel som helst att följa.
Inte nog med det, jag blev omkörd av två bilar under resan som körde om mig för att jag körde EXAKT den hastighet man ska köra. Jag HATAR såna idioter. Jag vet att jag kör så fort som man får så varför köra om mig och försöka visa att "Du gör inte tillräckligt fort"? '
Är inte det irriterande?

När jag hamnar i den situationen brukar jag gasa på ännu mer för att hinna ifatt de och sedan köra om de. De ska inte visa att jag har gjort fel! 
På hemvägen gick det bra, ingen körde om mig för att jag körde rätt :)

Detta fick jag med mig från lagret:

                      
                                                     Svart byxor med skinndetaljer, 100:- 

                                     
                                               Body butter med fikon och brunt socker, 40:-
                                                              GÅRDDAGENS OUTFIT:
                                  
                                                                           Skjorta från JC
                                                                           Jeanslegging från Gina Tricot
                                                                           Skinnjackan är från Internet (glömt namnet)
                                                                           Halsduken är från Gina Tricot


Kommentarer
Linda

Men hur kan man köra fel till Lager 157?



Iofs är man som jag från den skitkommunen så vet man ju vart precis allt ligger... ;)



Vilken väg åkte ni?

2010-03-12 @ 15:27:11
URL: http://linduz.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback