030310

Igår spenderade jag min dag med tjejerna hemma hos Linn. Vi gick verkligen igenom allt, som vi brukar göra när vi inte har setts på ett tag. Linn är kvar i några dagar till och jag tror vi redan planerat in allting som ska skall göras de dagarna.
Jag har ätit så mycket onyttigt de senaste dagarna när jag har varit med vännerna. Det blir att man handlar sånt när man ska ses över en kväll eller två. Jag ska försöka att inte äta något sött tills på lördag. Lördag är ändå godisdagen och dessutom är det helg så då är det tillåtet :)

Idag när jag vaknade, kände jag att det fattades hår på ena sidan av mittt huvud. Jag blev helt rädd och började hastigt, känna efter noggrant vad som kunde ha hänt. Sedan kom jag på det. Det skulle ju vara så!
Haha, gissa om jag pustade ut över det.
Min nya frisyr fick bra respons från vänner och familjen och jag börjar gilla det mer och mer.

Nu måste jag kila och fixa lite saker innan jag börjar jobba. Ha en bra dag allihoppa.
/ A

                               



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0