Work the jumpsuit!

De narmaste tva manaderna kommer jag mestadels att blogga om mitt liv i Australien men jag ska inte glomma bort all mode och klader jag visar upp och rekommenderar for er. Har ger jag er min senaste stylade kvinna som ar redo att ta stan med storm i en jumpsuit!
Sjalv ager jag en svart tub-jumpsuit fran Bikbok men denna har jag gatt och karat ner mig i!

                           
                           
                                                                                    STORIES:
                                                                    ORHANGE /ACCESSORIZE
                                                                 KUVERTVASKA /LARA BOHNIC
                                                                      BLAZER /BEYOND RETRO
                                                               HALSBAND /ZANZLOSA ZMYCKEN
                                                               HALSBAND /ZANZLOSA ZMYCKEN
                                                                               RING /GLITTER
                                                                     BALTE /DOLCE & GABBANA
                                                               JUMPSUIT /WHYRED (LOVE THIS!)
                                                                            KLACKAR /GUCCI




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0