London idag. Australien imorgon.

Hej alla!

Nu börjar vi strax bli klara här hemma för att börja röra oss mot flygplatsen. Det känns lite konstigt och åka, måste jag säga. Jag fattar fortfarande inte att jag ska utomlands och speciellt inte att jag ska till andra sidan jordklotet. Det slår inte in på mig liksom!

Inatt har jag inte sovit någonting (som vanligt) så nu känner jag egentligen mig mer peppad på få sova några extra timmar än att snart behöva åka bil i en timme eller mer.

Jag är glad att jag hann med och träffa de flesta av mina närmaste innan jag åkte för de är nog de jag kommer sakna mest härifrån. Och familjen förstås! Och A :)

Jag vet inte när jag kommer kunna blogga igen, förhoppningsvis blir det när vi kommit fram till Australien på fredag så innan dess får ni ha ett par underbara dagar och njut av den svenska sommaren!

Vi hörs snart igen när jag kommit tillbaka från min jetlag :) 
PUSS! ♥ 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback