Stockholm i mitt hjärta.

Snart tar jag mitt pick och pack för att vistas i Stockholm tills imorgon. Jag älskar och besöka andra städer, speciellt Stockholm eftersom jag har börjat lära mig gatorna nu och slipper se ut som en turist för andra.

Jag hann tyvärr inte se Peter springa i mål eftersom ärendena med mamma tog längre tid än jag trodde. Jag hoppas ändå att jag får se honom ikväll eller imorgon under en lunch eller så.

Jag åker dit idag för att säga hejdå till två utav mina hjärtan jag har där! Jag vill inte åka.
Vill inte ta farväl av folk! Jag vet att jag kommer tillbaka efter sommaren och borde vara den lyckligaste på jorden just nu som ska få genomgå en världsresa men det är någonting som tar emot. Och jag vet inte vad det är.

Jag tror att, om jag känner mig rätt, så kommer jag vara på topp nästa vecka när jag ska börja packa väskorna (som jag dessutom fick hem idag) och le av lycka att jag snart får träffa pappa. Men det är nästa vecka det.

Nu ska jag kasta i det sista i väskan innan jag måste börja röra mig mot stan. Ha en underbar kväll nu och ta hand om varandra.

Vi hörs imorgon ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback