Shoppingday 1!

Hej kara blogglasare!

Hur mar ni idag? Bra, hoppas jag. Mina natter fortsatter att vara somnlosa, det ar inte forran tidigt pa morgonen som jag lyckas somna men da har jag endast nagra smatimmar pa mig att vila ut eftersom vi oftast gor saker pa dagarna.

Igar natt spelade Australien sin forsta VM-match och ni sag ju hur det gick. Det gor mig ingenting for det ar inte de jag hejar pa. Argentina eller Brasilien skall vinna allting!

Idag, runt 12-tiden tog jag, Sam, pappa och Jordan sparvagnen till stan for att se oss omkring och titta in lite butiker. Gud vad fint det ar har! Stan ar hur stort helst, minst tio ganger storre an lilla Eskilstunas med stora byggnader, hus och massor av butiker som har riktigt bra utbud!
Jag hittade massor med saker att inhandla men jag fa halla igen lite, jag ska inte hem an pa ett tag sa jag hinner med att handla det sent.

Det var nagra saker som jag anda inte kunde lata bli (nu sager sakert mamma for sig sjalv: Det ar typiskt Amie. Hon maste komma hem med nagonting fran stan) men jag lovar att ni kommer halla med mig om att alla vara bra kop!


                        
                                    Maxine bracelet in black and silver @ Rubi. 2 dollar/ styck.

                         
                                                  Layla ring in cream colour @ Rubi /2 dollar

                           
                                                          Raw edge scarf @ Supr'e /5 dollar

                           
                                                    Aspen boyfriend cardi @ Cotton on /7.50 dollar

                       
                                                       Arizona booth @ Rubi /49.95 dollar
                                           Jag ar helt kar i de! De graa (hogra fargen) kopte jag.



Kommentarer
Haba

Det gjorde du bra Ange! :D

2010-06-14 @ 20:16:06
Amie

Haha, visst gjorde ja! Det kommer mera :)

2010-06-14 @ 22:08:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0