Photoshoot @ Soccerpro!

Hi readers!

Vad ska ni hitta pa for kul idag? Idag har solen tittat fram har i Melbourne och det kanns som Sveriges var ute men jag vagar inte riktigt ta pa mig sandalerna an eftersom jag har markt att vadret skiftar ratt mycket om dagarna.
Idag tog pappa med mig, Sam och Jordan ner till hans jobb for att halsa pa hans arbetskamrater och sa fick vi se hur/vart han haller hus 16 h om dagen. Foretaget heter Automatives Brands dar de tillverkar och levererar alla bildelar ni kan tanka er till butiker i hela Australien. Det var verkligen jattestort darinne och massor med manniskor som arbetade. Det marks att pappa pratat nog om oss pa jobbet, arbetskamraterna visste en hel del om oss innan vi ens hann ta i hand :)

Efterat akte vi hemat och da gick Sam och Pappa ut och spelade golf i nagra timmar,  sa da passade jag pa att leka lite med lillebror som jag tror borja gilla mig nu. Han ar sjuk for tillfallet sa han blir grinig for minsta lilla men jag lyckades fa honom och le da och da.

Nu ar klockan snart 19.30 har och vi ska ata en sen middag tillsammans innan vi ska borja packa infor imorgon da vi flyger till Cairns i en vecka for att ta del av varmen har! Imorgon raknar det bli uppemot 28-29 grader dar och jag langtar redan efter att fa dra pa mig bikinin och hoppa i poolen/havet.

Jag vet inte om det kommer finnas tillgang till dator darborta under veckan men jag kommer sjalvklart ta massor med bilder och blogga nar jag kommer tillbaka. Om det finns sa hors vi i veckan annars sa far ni ha det sa bra!

Skot om er! / A.B

Igar nar vi var pa stan var pappa och Sam med i en photoshoot i en sportaffar: 

                              
                                                                         Vilket lag tror ni de stodjer?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0