@ Nybron 4 Rooms.

Igårkväll befann jag mig på Nyrbons uteservering med sällskap och en drink i handen. Vi kom dit vid 21.30 tiden och redan då var det fullt med människor på hela gårdsgatans uteserveringar. Jag älskar verkligen den här årstiden (inte bara för att jag föddes då) med värmen, sol&bad, grillkvällar, kvällspromenader, tunna kläder, ja - listan kan göras lång men det bästa av allt måste nog vara att det finns liv här i Eskilstuna nu.
Alla som har gått och gömt sig under vintertiden, kommer fram och även nya ansikten visas ute på gatorna.

Tyvärr hann jag inte ta en bild från kvällen men jag hoppas inte det gör något. Jag får ta extra många bilder idag istället när jag åker till Stockholm.

Jag kommer inte lite senare, tänkte äta en sen frukost nu och sedan fixa med lite saker. Sköt om er! ♥

UPDATE/
Detta bar jag på idag när jag gjorde små ärenden med mamma nere på stan: 

                                      
              
     
                              



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback