My first summerdress!

Hejsan!

Förlåt för min sena uppdatering härinne på bloggen men jag hoppas ni förstår mig nu när jag inte har så många dagar kvar i Sverige. Nu är verkligen nedräkningen inför resan nära mig, likaså stressen inför packningen och inhandling utav det sista.

Igår var jag ute i princip hela dagen och spenderade tid med vännerna. Gårddagen började med att jag promenerade till stan vid 13-tiden för att möta upp Elin, Sandra, Camilla, Linda och Irnia över en fika tillsammans. Det var så härligt och bara sitta ute i solen med bekanta runt omkring sig och njuta av den svenska sommaren. Dessutom hade jag inte sett Irina på åtta månader eftersom hon har varit nere i Peru och dansat/gått i skolan så det var extra kul och se henne sittandes brevid mig :)

Dagen fortsatte med att jag gjorde lite ärenden med Shillan i några timmar när jag sedan tog mig till Vilsta med Alexandra och Adriana för att promenera och vistas ute på gräset.
Senare mot kvällen mötte jag upp Shillan igen för att umgås och käka innan jag skulle möta upp A på tågstationen.

Igår drog jag även på mig klänning för första gången i sommar och det blev alldeles lagom till den stekande solen. Jag älskar solen och sommaren och borde egentligen tåla det mycket mer än andra människor men jag är verkligen den här tjejen som ni ser sitter i skuggan ute på parker/stränder etc. Jag får panik om jag vistas för länge i solen och blir helt till mig.

nu fortsätter jag den här dagen i nästa inlägg. Puss 

                    
                    



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback