Melbourne town.

Visst var kladerna fina? Kanske kopte lite for mycket forsta dagen men jag blir pengablind nar de ar sa sma siffror pa prislapparna! Sammanlagt blev det runt 400:- om jag raknat ratt efter vad morfar sa om omvandlingen.
Det ar ju ingenting!

Har kommer lite bilder fran idag:

                           
                           
                            
                           
                            
                               
                                                                   Detta ar inne i en galleria!

Jag var tvungen att forminska bilderna for att det skulle ga lite fortare. Jag kommer lagga ut lite bilder pa Facebook fast i battre kvalite`.
Marks det foresten att Australien har sin vintertid nu?





Kommentarer
Linda

Fan så underbart du har det!

Vill också åka bort. Speciellt nu när jag lyckats drutta omkull på jobbet och slå mig halvt fördärvad.



Stor KRAM!

2010-06-15 @ 18:47:38
URL: http://linduz.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0