Lever jag?

Alarmet väckte mig kl. 11 imorse för att jag visste att jag inte skulle vakna självmant. Varför? Jo, för att jag kom inte i sängs förrän klockan 07.00 imorse! Om jag räknat rätt så har jag bara fått 4 timmars sömn(?!). Det är ett under att jag nu sitter här och försöker dra ihop ett morgoninlägg för er.

Om ni undrar vad f**n jag gjorde uppe så länge, låter jag er få fortsätta fundera på det och allting jag tänker säga är att jag inte kunde sova så jag sysselsatte mig med diverse olika saker :)

Anledningen till varför jag inte valde att sova ut är för att jag ska möta upp Camilla, Linda, Sandra och Sandra nere på stan nu kl. 13 över en fika. Eller frukost för mig blir det för jag hinner nog inte få i mig någonting om jag ska hinna göra mig klar på den lilla tiden som är kvar.

Så här ser jag ut idag:
      
       
                            Klänning /Monki. Armband /Sisters. Halsband /Okänt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback