Late night @ Camillas house!

Igårkväll efter att jag hade fixat lite här hemma blev jag hämtad utav Elin, Camilla, Sandra och Linda. Vi hade bestämt sedan fikadagen i att vi skulle ha en myskväll hemma hos Camilla på kvällen. Irina kom också dit senare och det börjades genast att baka inne i köket. Elin, mästaren i bakning lyckades göra jättegoda scones och kanelbullar åt oss alla och vi åt tills vi sprack!

Eftersom vi träffades så sent och fick i oss massa socket under tiden, blev vi alla övertrötta och skrattade åt princip allting. Det märktes nog mest på mig och Irina, om ni frågar de andra, haha :) 

Här kommer lite bilder från gårddagen: 

                     
                      
                                   
                      
                      


Fler bilder kommer snart. Jag har jättebråttom ut nu och fixa det sista! Hörs snart igen! Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback