Lackfrossa!

Igår när jag gick runt på stan i Sthlm, klev jag in på H&M och såg mig omkring lite. H&M ligger högt upp på min lista över favoritbutiker, framför allt för att man verkligen kan hitta allting där till riktigt låga priser! Jag är glad att jag har möjligheten att få jobba på H&Ms lager och hålla på med något som jag brinner för - kläder.

Igår när jag gick runt i butiken köpte jag med mig ett mobilfodral i vitt fejkskinn och ännu ett nagellack i den blåa tonen. Blå är min nya färg i sommar! Det är snyggt, så snyggt, så snyggt och jag uppmanar er att också ha det på er. 

        
                                               Nagellack & Fodral / 29,50:- styck.
      
          V: Nagellacket "U must have this" H:Nagellacket "Blue by mind" (det förra jag köpte)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback