I only got a few minutes!

Hej!

Jag promenerade till ett Internet caf'e for en stund sen. Kunde inte halla mig tills pa onsdag, den datanord som jag ar! Hur har ni det hemma? Bra, hoppas jag!

Vi har gjort massor med roliga saker har sedan dag ett sa jag har en hel del att beratta och visa for er! Det ar bara tva dagar kvar tills vi flyger tillbaka till Melbourne och da uppdaterar jag om allting!
Sa hall ut manniskor :)

Hur var garddagen i Sverige? Massiv hoppas jag eftersom Victoria och Daniel gifte sig! Oh, det hade jag velat se. ETT STORT GRATTIS  till de och hoppas de lever lyckliga i manga manga dagar.

Nu har jag bara nagra minuter kvar innan tiden ar ute. Skot om er sa hors vi pa onsdagkvall igen!

Puss \. Saknar min familj och vannerna massor ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0