Hotel roomservice.

Igår eftermiddag fick jag ett samtal från pappas kompis som berättade att han hade bokat ett hotell till mig och Sam när vi kommer till London på onsdag. Vi kommer vara i London i 16 timmar för att vänta in vårat andra flyg som ska ta oss till Australien och därför bokade han ett rum åt oss så vi kunde få sova lite.

Hotellet ska tydligen ligga vid flygplatsen mellan Terminal 4 och 5 så det är väldigt centralt och nära sen när vi ska åka vidare. Tack än en gång för att du är så snäll och tar hand om oss.
Stället vi skulle övernattat på först (hos en släkting) visade sig bo fyra-fem timmar ifrån flygplatsen, vilket är för långt när vi inte har så mycket tid på oss.

Det kommer även en kille och hämtar/skjutsar oss till de ställen vi ska till så vi slipper leta efter de rätt bussar själva. Gud, jag känner mig uppvaktad till max och det är jag inte van vid. Jag ska ta och köpa något fint till honom därnere, som tack för hjälpen för allting.

Nu har jag lite småbråttom iväg (som vanligt) och möta min kusin. Vi hörs lite senare!
Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback