Home!

Nu är jag hemma från middagen med mina (numera) f.d arbetskamrater. Idag har jag dessutom lyckats promenera i två timmar under tiden jag gjorde mina ärenden. Oftast när jag gör något bra brukar jag belöna mig själv med något, godis, kläder eller något annat men nu känner jag är att jag har fått min belöning. Motion.

Hemmakvällen hos Maja kunde inte sluta bättre och godare. Vi åt så det räckte och blev över och nu känner jag att jag har ätit mig mätt för resten utav veckan.

Ja, menar hur mycket är inte detta? 

                  
                   
                  
                                  Testat Loka Krusbär/Päron? Den är riktigt god.
                   
                              Tycker ni hon är tjock? Ja, för att hon ska ha barn! :)
                  
                                                      Linda, Sanna & Maja



Kommentarer
Linda

Haha Heffaklump in action :P Men jag kunde ju ha sett liiite gladare ut, eller hur?

Det tog slut för fort, hela tacohänget, vem vet när vi fyra lyckas ses igen?



Hur som helst så hoppas jag att din resa blir alldeles alldeles underbar och att tiden inte går för fort för dig!



KRAM!

2010-06-02 @ 18:14:31
URL: http://linduz.blogspot.com
A

Lite gladare kanske men du är söt ändå :) Ja, eller hur? När kommer vi ses igen egentligen? =/ Tack så jättemycket. Jag hoppas du får det bra här hemma, på jobbet och allt bäbisen inte krånglar allför mycket med dig.

2010-06-04 @ 00:11:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback