Goodbye my lover.

Hej bloggläsare!

Nu är jag tillbaka i stan igen efter en vistelse till Sthlm City och även det sista besöket dit på ett bra tag. Vädret höll i sig därborta också (tack för det eftersom jag bara packade med klänningar). Eftersom jag kom dit så sent igårkväll och det var meningen att detta skulle vara en kort vistelse för att säga hejdå, hann jag inte med så mycket.
Eller jag hann spendera lite tid på As jobb vid Östermalm, spendera natten i Huddinge och ha en heldag idag på stan med Haba, Peter och Tony.

Det är sjukt vilken skillnad det är på en söndag i Sthlm och en söndag här. Jag var tvungen att tänka efter om det verkligen var söndag idag pga allt liv som var på stan. Det var Restaurangernas dag idag vid Kungsträdgården så det var små matstånd längs gatorna från olika nationaliteter som man fick prova på och smaka och en del liveuppträdanden då och då.

Vi hängde därnere i några timmar och åt av det goda de hade att erbjuda. Strax innan jag skulle ta tåget hemåt hann vi se när Kungafamiljen åkte förbi med häst&vagn, poliseskortar och vakter längs NK för att hälsa på det svenska folket.

Nu när jag är tillbaka, känner jag mig ensam och ledsen. Inte ensam på det sättet att jag inte har någon vid min sida utan att jag har stötit bort människor som betyder mycket för mig för att jag åker.
Nej, nu behöver jag pigga upp mig själv med något så jag drar nu.

Vi hörs snart igen!

                               
                 
                 
                            
                




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback