Good shows!

Nu nar jag blir borta en vecka pa semester under semestern sa glommer ni vall inte att titta in programmen som jag brukar lanka at er. Pa onsdags eftermiddagarna kommer de nya avsnitten fran The Hills och The City upp har och pa torsdag ar det Bella & Tyra Show igen, live kl. 21.00 svensk tid.

Jag kommer missa de och de resterande avsnitten sa far kolla sen nar jag kommer hem till Sverige. Langtar massor tills jag far se vad som har hant. Vill nastan ta flyget hem bara for att fa kolla :) Bara nastan. Deras uppkoppling har hemma ar inte den snabbaste och Kate varnade mig att det skulle ta en evighet att bara titta pa ett youtube-klipp sa jag tror jag avstar.

Nu ar jag uppe alldeles for lange, ska komma upp och hinna med ett flyg imorgon och som jag kanner mig nu vet jag inte om jag kommer orka det.
Godnatt pa er! ♥
                               
                               
                               
                                         Pa riktigt, finns det battre shower an de tva sista? Alskar de!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0