Friends at dinner.

Det var inte många minuter sen jag klev innanför dörren hemma. Jag tog en promenad ner till stan för ett besök hos Tandläkaren angående min tandvärk jag fick igår eftermiddag.
Är det inte typiskt att jag ska få ont i tanden när jag snart ska åka? 
Jag har lite skräck för tandläkaren måste jag erkänna och deras olika vertyg som man inte har någon koll på hur de fungerar. Borren måste nog vara den värsta utav de alla! Varenda gång tror jag att de ska borra hål på tanden som de arbetar.

Idag var det bara en undersökning med slipning jag fick genomgå så det gick bra och nu känns det lite bättre. Snart ska jag iväg mot stan igen för att möta upp Maja, Sanna och Linda över en middag tillsammans, sista gången innan jag åker.

Den här veckan ända fram till tisdag nästa vecka har jag flera inbokade "hejdå-möten" att gå till och tanken över det skrämmer mig lite. Jag tror jag börjar få resfeber och småpanik över att jag ska vara borta så länge.

Jag har lite saker att fixa innan jag drar men här kommer en Dagens outfit till er :)
Ha en bra tisdag allihoppa / A
     
     
     

               Kavaj /H&M. Tunika med snören på sidorna /Zara. Cykelbyxor /Gina Tricot. 
                                    Leggings /Bikbok. Skor /Skopunkten (2 år gamla).






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback