Eskilstuna-NYO-Stansted-Heathrow och till slut Melbourne. Part 1

Hejsan!

Nu ar vi har hos Pappa. Vilka dagar jag och lillebror har haft framfor oss! Ni anar inte hur jobbigt det varit att komma hit. Nog gillar jag att flyga men detta tog priset! Jag har fortfarande inte fattat att jag nu befinner mig pa andra sidan jordklotet och ligger 8 h fore er svenskar i tiden!

"I'm the future, people"

Jag ska dra var resplan for er lite snabbt sa ni far ett hum om vart vi har varit. Resan borjade med att vi tog flyget fran Nykopings flygplats (Ryanair) till London, Stansted. Flygningen gick bra och det var inte allfor langt att aka dit. Nar vi kom fram var vi tvungna att ta en buss till Heathrow airport eftersom det var dar vi skulle ta andra flyget dagen efter.
Bussresan var lang och varm, fanns ingen luft att andas in. Nar vi till slut kom fram till den "ratta flygplatsen" tog vi ytterligare en buss till hotellet Travelogde dar pappas kompis, hade bokat ett rum at oss sa vi kunde vila ut och ata oss matta pa riktig mat.

De var sa snalla pa hotellet och bjod oss pa mat fran restaurangen. Vi kunde inte fa det battre, tack an en gang Alasana for allt du fixade at oss.

                                     
                                           Mat inne pa rummet, fish n chips och pizza!

                                     
                                                                   Hotellrummet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0