Dancers are getting along pretty well.

Vilken gårddag människor! Jag satt inte ner en enda sekund under hela för-lunch och lite utav eftermiddagen. Allting som inte har hunnits göra innan resan, skulle göras igår! Jag sprang som en tok ner/hem till stan, handlade det sista, klippte mig, fick ansiktsbehandling och manikyr, träffade de sista vännerna jag inte hunnit se etc etc.

Och varmt var det ute också! Inte undra på att jag somnade till under ansiktsbehandling inne på Kristallgrottan pga all stress. Senare mot kvällen igår träffade jag mina kära vänner Haddis och Isa över en måltid och snack! Gud vad jag har saknat de! Det var år sen sist vi satt bredvid varandra och bara var.
Efter att ha varit med de några timmar åkte jag hem till Alexandra och Adriana för att säga hejdå till de och hänga lite med de sista timmarna.

Det var tänkt att jag skulle packa klart igår kväll när jag kom hem men ni som känner mig väl, vet att det inte blev så. Nu sitter jag och bloggar för er när jag istället borde slänga i det sista i väskan eftersom jag fortfarande inte är klar!

Bäst jag drar innan mamma får spel på mig.

                    
                    
                    
                                                                    ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback