Bought in Chadstone.

Som jag berattade tidigare besokte vi Australiens storsta galleria i helgen, Chadstone. Jag lyckades hitta lite saker som jag kopte med mig men jag later er bara fa se tva utav inkopen eftersom resten ar presenter till mina vanner hemma i Sverige. 

                              
                                                          Black sleeve tee fran Kookai /25 AU dollar.
                             
                                                   Armarna ar detaljerad med ett genomskingligt tyg. 
                             
                            Hjartformade orhangen med svarta diamanter fran Equip / 12,99 AU dollar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0