Birthday no. 1 to 4.

Idag fyller min sota alskling Mahabad tjugoett ar! Det ar sjukt vad tiden gar fort efter att man har tagit studenten. GRATTIS GRATTIS GRATTIS TILL DIG!
Eftersom jag inte befinner mig hemma for tillfallet och inte kan fira dagen med dig, ska vi ta igen allting senare i augusti och fira alla som har fyllt i sommar.

Tredje och fjarde personen som ocksa fyller ar idag ar min syssling Philip och min kompis Anton. Grattis till er bada och hoppas ni ocksa far en bra dag.

Fodelsedagsbarnet som var forst ut att fylla ar nu i sommar (24/6) var min bastis Peter! Han vet jag hade en underbar fodelsedag, det har jag redan kollat upp :)

Nu kommer fodelsedagarna fortsatta lopa i samma takt och nasta person ut ar faktiskt jag sjalv som blir tjugoett nu pa fredag (2/7).

                                              
                                      




Kommentarer
Haba

Tack så mycket min underbara älskling! Längtar tills du är hemma! Älskar dig!

2010-06-30 @ 00:49:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0