Beach-season!

Eftersom jag bara fick 4 h sömn igårnatt sov jag ut idag och gick inte upp förrän runt 13:45. Jag passerade alltså morgon, lunch och nästan middagen! Jag känner ändå att det var värt det för nu har jag förhoppningsvis fått sova ut och kan somna vid normala tider igen.

Efter att vi hade vaknat och klätt på oss åkte vi till Sundbyholm och hade en liten picknick bara vi två vid båtarna. Det är så fint där och det var lagom med folk där så det blev inte jobbigt med för mycket ljud eller att man var tvungen att akta sig för bollarna när folk brukar spela fotboll där.

Vid 18-tiden sen, när A hade tagit tåget hem åkte jag och mötte upp mamma och min kusin för att åka till Tuna Park tillsammans. Vi blev kvar inne på Bik bok i två timmar för att de hade 50% i hela butiken av någon anledning som bara gällde idag.
Vilka köer och vilken hetta det var däriine! Man orkade inte försöka hitta något till slut så jag fick kanske inte med mig allting som jag hade velat ha :)

Nu sitter jag här hemma sedan två timmar och är helt slut i kroppen pga mina aktiviteter. Jag tänkte äta mat snart (som jag inte har gjort än på hela dagen) och se något program innan jag förmodligen somnar.

Jag skriver mer imorgon. / A

                  
                   
                                                      Dagen outfit var:
                                              Hängselklänning från Haléns.
                                                 Skorna kommer från Monki.
                                            Kuvertväskan är från Gina Tricot. 

                                            Detta köpte jag ikväll från Bik bok: 
       

                                  
                  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback