A late walk at the area.

Jag och Sam kom precis in fran en liten promenad i omradet. Okej, nu ljog jag litegrann for promenaden gick raka vagen till affaren for att titta in lite utav Australiens sotsaker att kopa med hem.
Det ar sa roligt och ga runt i mataffarerna nar man ar utomlands eftersom de har helt andra saker an hemma i Sverige.
Sjalvklart fastnade jag vid godiset, kakorna och chipsen och hittade en del nya saker men ocksa de gamla traditionella sorterna.

Skittles maste vara det godaste godiset nagonsin att ata utomlands (Ja, for de ar inte lika goda hemma).
Jag alskar de verkligen! Vet dock inte om de ursprungligen kommer fran USA eller nagot annat land (kanns som att de borde komma fran USA) men jag var sa glad nar jag sag de i godishyllan harnere!


                            
                           

                 En sista bild pa andra godsaker vagrar publiceras sa ni far noja er med dessa salange!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0