200610 / SUNDAY

Hejsan darute!

Idag har vi ingeting planerat for dagen. Vi tankte att det ar sondag idag sa da kan vi ta det lugnt hemma, sola och bada eller vad alla nu vill gora har. Jag tog min vanliga joggingrunda med pappa tidigt pa morgonen innan han gick ivag for att gora lite arenden.

Middagen blev klar sent idag, alltfor sent sa jag struntade i den. Jag vet inte hur ni kanner men jag kan bli matt pa bara nagon frukt eller sotsaker nar jag ar i varmen. Det sitter i hela dagen for mig.

Tva tjejer som kom hit igar, kom forbi oss och gjorde sallskap. Tjejerna har ar som tjejerna i USA, de ser aldre ut an vad de egentligen ar. De tva som var hos oss var 17 och 19 ar gamla men det sag de ju inte ut att vara!
Tjejen som var 17 hade ett barn som var 2,5 ar! Helt sjukt nar jag tanker att hon hade kunnat dejt min bror som ar 18 och da skulle han vara latsaspappa at hennes unge! 


                           
                          
                                      
                          
                                    Da och da flog det flygplan over poolen pa vag for att landa.
                          





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0