1st day "down under".

Hej!

Klockan ar 21.12 hos oss och nar vi snart borjar narma oss slutet av denna dag borjar studenterna i Sverige att gora sig redo for utspringning, flak och en hel natts festande. Pratade med mamma nyss i telefonen och jag horde om det blasiga vadret ni har darborta. Haha, jag tycker sa synd om studenterna pga av det men lat inte det forstora den stora dagen. Njut utav den for detta hander bara en gang i livet!

Inatt sov jag daligt, troligen pga av jetlagen jag fortfarande har. Det tar verkligen pa krafterna att aka sa langt och sedan ligga 8 h fore i tiden! Man hinner liksom inte med.
Pa eftermiddagen, runt 13-tiden gick vi ut for att ata en sen frukost i omradet och sedan gjorde vi lite smaarenden i butikerna.
Jag och Sam har fixat varsitt sim-kort att kunna anvanda harnere under tiden vi ar har sa nu kanner jag mig "connected with you sweds".

Senare mot kvallen kom Jordan morbror, mormor och morfar hit och halsade pa oss och sedan gick vi alla ut till restaurangen "Thalia Thai" och kakade tillsammans. Nu ar vi tillbaka hemma igen for en stund och vilar upp infor kvallen da vi ska till ett utestalle och se pappas kompis upptrada.

Just det, glomde nastan saga att Australiens vintertid har ar ingenting emot Sverige. De har ingen sno sa det ar aldrig minusgradigt har bara ratt smakyligt ute. Jag fryser som vanligt, kansliga jag och gar med lager av trojor.


                         
                                                                                   Brunswick
                         
                                                                                 Brunswick
                          
                                                                        Lillebror Jordan


 


Kommentarer
Lindsay

Åh vad söt Jordan är!:D Antar att du har det bra där borta. Är grymt avundsjuk! Saknar dig här i tuna:(

Jag ska följa din blogg 24/7, så se till att skriva när du har tid:P haha. Puss på dig Winehouse!

2010-06-12 @ 15:43:20
Tessan

Va söt lillebrorsan är.. Va sa pappa när ni kom. Det är ju ett tag sen ni sågs... Hoppas du tar mycket kort som jag får se sen. Kram

2010-06-12 @ 17:16:20
Haba

Saknar dig redan min älskling. Ha så roligt där, hälsa pappa och pussa lillebror från mig! Älskar dig!

2010-06-12 @ 18:14:50
Amie

Det ar kul harborta men valdigt annorlunda. Man gar med skor inne, kor pa vanstersida och jetlagen tar verkligen kol pa mig. Pappa har saknat oss mycket marker ja, alla hans vanner sager att han pratar om oss hela tiden och nu ar vi har :) Jag saknar Sverige litegrann faktiskt, kanske kommer hem tidigare, haha! Vi ses snart igen. Bilder kommer lite da och da :) Puss och kram!

2010-06-13 @ 00:21:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0