190610 / NIGHT MARKET

Idag vaknade jag utav mig sjalv runt tiotiden och var pigg. Efter en och en halvtimme vaknade pappa och da gick vi ner till stranden for att ta varan joggingrunda. Det gick lattare och springa for mig idag, nastan sa det var skont och fa svettas lite.

Efter det tog vi ett bad i havet och spenderade sedan nagra timmar pa stranden. Pa vagen tillbaka till hotellet gick vi forbi nagra uteserveringar ocg satte oss for att ta varsin drink.

Klockan 18.00 hade vi bestamt oss for att ta oss ner till stan och ata ute och sedan titta in nattmarknaderna. Det blev pizza till middag och samtidigt blev det den forsta skrapmaten jag stoppat i mig sedan jag kom hit.
Bra jobbat Amie!

Nattmarknaderna var stora och manga men det fanns inte sa mycket i min smak, trots det stora utbudet men det var anda kul och ga runt och se sig omkring. Eller just det, jag kopte en ansikts/kroppskram sa okej det fanns nagot for mig dar :)

Nar vi kom hem senare pa kvallen var det match pa tv. Australien och Ghana spelade och det slutade lika och det tog jag reda pa. Orkade inte titta pa den. 

                            
                           
                           
                           





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0