170610 / CAIRNS CITY!

Godmorgon!

Jag holl mitt lofte igar om att jag skulle springa med pappa. Klockan halv elva knackade han pa dorren och bad mig ga upp om jag skulle med och det gjorde jag. En halvtimme senare gick vi den korta vagen till stranden for att springa langs strandkanten.
Vilket vader och vilken traning vi fick! Solen stekte pa och vattnet nadde vara fotter dar vi sprang. Jag har inte svettats sa mycket pa lange. 

Efter joggingturen sprang jag in for att vacka Sam sa han kunde komma och bada med oss i havet men eftersom han drojde sa lange hoppade jag och pappa i fore. Gud vad skont och varmt det var! Det ar sa jobbigt bara att det ar saltvatten, jag far panik sa fort jag far det i munnen. 

Nagra timmar senare nar alla hade gjort sig klara tog vi bussen ner till stan for att se oss omkring lite. Det tog oss 50 minuter att komma ner men det var det nastan vart. Stan har ar riktigt stort, fint och mycket att erbjuda. Det kan ha varit darfor som vi spenderade sex timmar dar innan vi kande att det fick racka for dagen.

Imorgon har vi bokat in hela dagen pa en batresa som ska ta oss och snorkla, se massa fiskar, fa god mat och bara fa njuta utav en dag ute pa havet. Jag har aldrig snorklat forut sa det ska bli jattekul och fa testa pa!
Eftersom vi ska upp sa tidigt imorgon, skippar vi morgontraningen :) 

                            
                           
                           
                           
                            
                                         
                           
                            
                           
                           
                           



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0