060610.

Idag är det Sverige Nationaldag men det är ni nog redan medvetna om. Idag, för exakt två år sedan tog jag stundenten från Rinmangymnasiet här i Eskilstuna och upplevde en utav mina lyckligaste dagar i livet. Vilket väder vi hade! Det var minst 35 grader hetta över oss! Minst.

Jag har aldrig sett så mycket människor vistas nere på stan som jag gjorde denna dag. Jag har aldrig sett så många studenter på en och samma gång (eller jo, tidigare studenter men då kändes det inte lika speciellt eftersom jag inte var med). Och jag har aldrig varit med om så många känslor på en och samma dag.

Ni som fortfarande går i skolan eller som ska ta studenten nu om några dagar (Eskilstuna tar den 12/6), ta vara på er gymnasietid ni hade tillsammans för de kommer vara era tre bästa skolår och något som ni alltid kommer blicka tillbaka till och minnas hur det var på er tid.

Jag önskar att jag fick uppleva gymnasiet en hel vecka igen med alla elever jag gick samtidigt med.

                    
                                                            Mösskrivning.
                    
                                         De som gjorde mina skoldagar roligare.
                     
                    
                              FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN! FYFAN VAD VI ÄR BRA!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback