VM FINAL TONIGHT!

Snart ska vi ga och lagga oss har hemma. Klockan ar inte alls mycket har och den ar annu langre ifran laggdags men eftersom finalmatchen mellan Spanien och Nederlanderna borjar klockan 04.30 pa morgonen sa ar det nog bra om vi far lite somn i oss innan det.
Jag hejar pa Spanien och jag hoppas det blir en bra och rattvis match. Hatar nar ett lag vinner orattvist.

Hoppas att ni har haft fina och soliga dagar den har helgen. Solen borjar visa sig mer och mer har nu och det ar jag glad for. Imorgon ska vi ut och ata middag med nagra bekanta harifran och fira Kate, Lane och Richies mamma som fyller ar.

Nu borde jag kanske lagga mig om jag ska kunna ta mig upp inatt. Ha det sa bra. ♥
                     

                           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0