Vart ar vi?

Visserligen uppdaterar jag har men kanner att jag har hamnat i en bloggtorka och jag tror jag vet varfor. Jag orkar inte uppdatera 3-4 ganger om dagen pga Kates ursega uppkoppling till internet. Det har gatt sa langt att jag maste minska alla bilder till halvt oskarpta for att lyckas visa er de.

Jag lovar att forsoka sta emot det och anda uppdatera mer. Jag alskar namligen och blogga sa da far jag vall kampa for det!

Imorse gick Sam och jag upp tidigt for att vi hade bestamt oss sedan igar att vi skulle ha en heldag nere pa stan och marknaden. Solen stekte fint har idag (kanns som jag ofta gor Australien solvader till en stor sak) sa det kandes extra skont och vara utomhus.

Egentligen skulle vi bara forsatta ga runt pa marknaden men jag var tvungen att springa in pa Rubi shoes och Supre (nagra favoritaffarer har) for att leta upp de saker som jag har sett darifran. Jag lyckades hitta en del sa turen dit var vart de extra minuterna.

Pa hemvagen lyckades vi hoppa pa fel tram hemat och hamnade pa ett helt annat stalle. Det stod att den skulle aka mot varat hall sa vi struntade i att ta den "ratta" tramen vilket vi angrade sen nar vi klev av. Vi hade hamnat i Norra Brunswick, ett stalle ratt nara oss men ocksa ett stalle vi aldrig varit pa. Vi fick ga den 20 minuter langa vagen till Sidney road och sedan hittade vi tillbaka till Bell street.

Pappa och Kate undrade vart vi hade tagit vagen nar vi kom hem. Eftersom ingen av oss hade pengar pa mobilen kunde vi inte ringa och meddela vad som hade hant men jag har en bror som har varldens basta lokalsinne sa jag kande mig trygg nar jag hamnade vilse.
Imorgon aker vi till St. Kilda och ser oss omkring :)

                                                   Middag vid food court i Queen victoria market
                           
                          

                                                                  Blackless leotard top / Supre
                           
                                                        Blackless leotarp top (Linen & Black) /Supre
                            Jag kopte tva farger eftersom jag inte kunde bestamma mig for en. 
                          
                                                                                Alskar den redan!
                          
                                                                     Hooded oversize t-shirt / Supre
                           
                          
                          
                                                  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0