Having a wonder.

Godkvall!

Hur mar ni idag och vad ska ni hitta pa? Idag borjade pappa jobba igen och det innebar att vi kommer flytta alla utflykter/go-sees till helgerna framover. Det gor inte sa mycket for da kan jag och Sam utforska staden pa egen hand och slippa stressa for att passa till nagon tid.

Efter att ha gatt upp ratt sent, sysselsatt mig med stadning och lekt lite med Jordan, gick jag och Sam ut for att se oss omkring har i Brunswick. Det ar lite svart och forklara hur det ser ut har men istallet for att omraden ofta har ett "centrum" med de viktigaste narbutikerna har de har ett stort kopcentrum med kladaffarer, matbutiker och restauranger (Barkley Square) dit alla som bor har gar till.

Sidney road som tar dig hela vagen till Sidney (cirka 10 h med bil) ligger bara nagra meter ifran dar vi bor och har du tagit dig dit finns det annu fler caféer, restauranger, kladaffarer att besoka.

Vi promenerade i 1 1/2 h i hopp om att kunna satta oss pa nagot stalle for att ata men lyckades inte med det. Det finns matstallen har men inget som foll oss i smaken och vande darfor hemat for att fraga Kate om bra stallen att ga till.
Efter det gick vi ut igen for att forsatta leta men vi hittade inget. Stan har mycket battre och fler matstallen an har omkring sa sista utvagen (som jag grymt angrar) blev KFC.

Jag ber er att inte ga dit, inte ata dar eller ens titta in dar. Nu ar det andra gangen jag ater dar och jag angrar att jag lagt pengar pa san mat. Sa ackligt det ar och man mar illa efterat och det ar inte for att man ar matt utan for att maten ar acklig. 

                                                                      DAGENS OUTFIT:

                            
                            
                            SKINNJACKA - INTERNET
                            SVART KOFTA - AUSTRALIEN
                            HALSDUK - AUSTRALIEN
                            KLOCKA - INTERNET
                            VASKA - MONKI
                            LEGGINGS MED SKINNDETALJER PA SIDAN - VILA
                            CONVERSE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0