22.39

Jag ar tillbaka hemma igen efter ett restaurangbesok med alla slaktingarna har. Vi gick till en indisk restaurang som de andra brukar ga till men idag hade de "nyoppning" pga att de bytt namn pa restaurangen och andrat menyn.

Det var tomt nar vi klev in dar, vi var de enda darinne men sa fort vi satte oss ner kom det in massor med folk som redan har reserverat platser. Indisk mat ar gott, det lilla utav det jag har smakat pa. Vi bestallde flera forratter och huvudratter sa man kunde smaka lite utav allt mojligt och det var verkligen jattegott. Lite starkt men mycket gott.

Richie gick precis hem nu efter att vi alla tittade klart pa Masterchef Australia, ett program som jag foljer harnere. Som ni kanske listat ut sa ar det ett matprogram dar alla tavlar om titeln som Australiens nasta kock. Programmet gar varje dag och har gjort det sedan over tre manader tillbaka. De var 50 styckna tavlande fran borjan men denna vecka ar finalveckan och idag ar det tre styckna kvar!

Jag har flera favoriter dar men alla har akt ut forutom en sa jag hoppas pa dig Adam att du vinner allting! Nu ska jag fortsatta prata med mig alskade mor igen!

Godnatt alla! ♥


Har ar bilder fran idag: 
                         
                         
                                      
                          
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0