Twentyone in Australia but twenty in Sweden.

Ja, gott folk! Eftersom jag befinner mig atta timmar fore er i Sverige har jag praktist taget fyllt ar nu och blivit ett ar aldre. Idag, den andra juli blir jag tjugoett ar och kanner angest over detta.
Jag vill inte bli aldre. Jag sade till mig sjalv for nagra ar sedan:
"Jag fyller max 20 ar sen stannar jag dar och lever ung och frasch resten av livet".

Vad gor jag nu for att stanna i denna alder? Gar det sa hjalp mig! Konstigt nog tycker jag inte att 25 ar en gammal alder men det vill jag inte vara. Andra kan det men inte jag.

Om jag ska vara realistisk mot mig sjalv sa spelar det nog ingen roll vad jag tycker, jag kommer ocksa bli gammal en dag. Jag far trosta mig med att kvinnan inne pa turistbyran trodde jag var sjutton ar!
Och min lillebror fjorton.

Grattis till mig sjalv. Jag firar detta med en shoppingdag pa stan med min lillebror!

                                
                                                 Jag pa min egen fodelsedagsfest forra aret. 
                                                   Minns denna dagen som om det var igar.
                                                Hade det riktigt kul tills kaoset brakade igang.
                                                          Tack for en lyckad tjugoarsfest!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0