Smokeface!

Go'kvall!

Det var meningen att jag skulle uppdatera har tidigare idag, nar vi precis hade kommit hem men nar vi gjorde det hittade vi pappa ute pa bakgarden sittandes vid brasan sa vi gjorde honom sallskap ett tag. Lite senare mot kvallen kom Tony, Robin och Laney forbi och vi alla satt sedan dar tillsammans med snacks och alkohol.

Eftersom vi alla ska ut imorgon och festa (hela natten/morgnen enligt manga) sa valde vi att ta det lugnt ikvall med att umgas tillsammans har hemma.

Shoppingdagen idag gick bra och denna gang hittade min bror ganska manga presenter till er darhemma. Idag var det han som styrde och stallde om vart vi skulle/inte skulle ga. Dock lyckades jag fa in honom i en affar dar jag hittade ett plagg att kopa med hem.

Innan vi akte hem gick vi till ACMI, ett musuem kring tekniken historia genom alla arhundraden. Man gick runt och testade olika saker, lekte med datorer, spelade urgamla tvspel, och sag gamla filmer.

Brasan som har varit pa i tre timmar darute nu, slocknade precis och nu stinker vi alla rok. Om ett tag ska vi ata nagonting och flytta pa oss in till huset.

Jag langtar tills pa sondag da vi ska ga och se en riktig footy-match har i stan. Har ni sett footy? Australiens motsvarighet till fotboll? Det ar mycket mer action i det spelet eftersom de far slass och braka med varandra i hopp om att fa tag pa bollen.

Nu sticker jag ut till de andra igen, ha en skon kvall alla. 


                                                                Inne pa ACMI, Batmans bil?
                         
                                                                We're on the big screen.
                         
                         
                          

                         
                                             Shaker skirt dress / 29.95 dollar from Cotton on.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0