Sammys

Igar hann jag inte blogga nagot eftersom jag var upptagen hela dagen med att vara barnvakt. Sam och jag tog hand om var lillebror och holl honom sysselsatt med allt ni kan tanka er.
Det gick faktiskt battre an vad jag hade forvantat mig, han gillade att vara med oss och glomde bort hans foraldrar helt. 
Det jobbigaste utav allt var nog att ga upp sa tidigt. Det var langesen jag hade en tidig tid att vakna upp till men igar fick jag kanna pa det.
Jag ar sa inte redo for barn an utan kanner att jag har nagra dagar till att fa sova ut hur lange jag vill utan att bli vackt av ett latande barn.

Framat kvallen kom alla bekanta over hit till oss och sedan gick vi ut och kakade tillsammans for att fira Jordans mormor som fyllde ar. Vi gick till en italiensk restaurang har i narheten som heter Sammys och spenderade de kommande tva timmarna med att ata och overraska henne med att sjunga och ge henne tarta.

Idag sitter vi barnvakt at Jordan igen och kommer gora det tva ganger i veckan fram tills vi aker. Vid lunchtid ska vi aka till ett kopcenter (om jag har fattat ratt) med nagra utav de som var med igar och ata mat/shoppa lite och senare inatt har jag en msndejt med Sandra :)

Nu ska jag ata frukost och fixa lite har tills vi ska ga. Ha en bra dag alla.
xoxo

                       
                      
                       
                      
                                     



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0