Robie J 25!

Godmorgon varlden!

Vaknade for nagon timme sedan av att Kate knackade pa dorren till mitt rum for att saga att hon sticker till jobbet. Mandagar och tisdagar ar vara barnvaktsdagar at Jordan och jag har redan hunnit diska, stada och gett honom frukost men kanner fortfarande hur trott jag ar.

Detta inlagg slutar nar som helst for jag kanner att det aldrig blir ett bra inlagg nar jag gaspar mig igenom det. Igar kvall efter att pappa och Kate kom hem fran jobbet gick vi till en pub har i narheten for att gratta pappas arbetskamrat som fyllde 25 ar.
Det var nagra styckna dar redan sa vi gjorde de sallskap nar de spelade biljard och drack. Efterat drog vi vidare till en annan pub dar de serverar mat och har livemusik. 

Det ar tydligen ett populart stalle folk brukar ga till och det marktes nar vi klev in. Det ligger bara 350 meter ifran dar vi bor sa det var jattenara hem sen, vi hade tur som lyckades fa det sista bordet som var ledigt dar. 
Jag var hur trott som helst fran garddagens uppvaktning av Jordan och manga skulle upp och jobba dagen efter sa det blev en ganska tidigt "utekvall". 

Imorgon ska vi pa utflykt igen fast denna gangen vet jag inte vart de ska ta oss. Allting som alla har har gjort for oss har varit underbart sa jag ar saker pa att det kommer bli kul imorgon. 

Nu ska jag fortsatta stada undan efter Jordan. 
Vi hors senare. 

                                                                                 Jordan igar
                         
                                                                        Pappa, Tony och Sam.
                          
                                                                                   Robie J
                         

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0