Queen victoria market.

Nu ar vi hemma igen sedan nagra timmar tillbaka och sitter och tittar pa Junior Eurovision Song Contest fran 2009. Haha, vilka kids som ar med dar. Latarna ar helskumma och alla har roster som inte passar de.

Marknaden idag var enorm. Gud, vad mycket det fanns att handla dar! Det fanns hur manga gangar som helst man kan kunde ga in i sa vi hamnade fel ett par ganger. Vi hann aldrig se klart allting som fanns dar eftersom det var hur mycket folk som helst och det tog sa lang tid att komma fram till sakerna. Jordan gillade inte heller att bara sitta i vagnen hela tiden sa vi gav upp efter ett tag och gick och kakade istallet.
Jag och Sam ska aka tillbaka dit en annan dag, bara vi tva, och fortsatta fynda!

Av det jag hann se sa markte jag att det fanns massor att handla med sig, lite fick vi med oss idag men det var inga markvardiga saker. Jag tror jag har atit mig matt for en hel vecka nu. Jag ar mastare pa att kopa sotsaker och sjalvklart skulle jag testa allt nytt som sag gott ut!

Igar passerade vi forsta manaden har i Australien och har nu lika lang tid kvar tills vi kommer tillbaka. Jag blir lite stressad nar jag tanker pa det for det eftersom det finns sa mycket jag maste hinna handla med mig och se har innan dess.
Om jag kanner mig ratt kommer jag boka upp sista veckan med att springa och kopa/se det sista under stress for att fa med mig allt. Jag kan nastan lova att det kommer bli sa.

                         
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                         
                                            
                                                   Kate kopte uggs till Jordan, skiitsota var de!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0