Picked by me.

Vi akte tillbaka till DFO idag, jag och Sam. Vi lyckades aldrig ga runt i alla butiker nar vi var dar sist sa vi tog tillfallet och gjorde det idag. Jag har kommit pa att jag faktiskt ar lite utav en perfektionist och att nar jag gar runt i butiker maste jag granska allting som finns darinne. Allting for att inte missa nagot.

Det gjorde det mycket tydligare for mig nar jag, efter en timme, lyckades ga in i tre butiker och min bror i alla pa bada vaningarna.

Efter en hel dag darinne kom vi ut med nagra pasar nojda inkop. Sa lange som jag har varit har i Australien har den enorma vinterrean annu inte tagit slut. Jag klagar verkligen inte, tvartom jag alskar det :)
Haller sommarrean i Sverige ocksa pa sa lange som arstiden varar? Har aldrig tankt pa det i sa fall.

Nu sitter vi hemma och Kate ska strax borja laga hemmagjord pizza till alla. Imorgon aker vi bort men vart vi ska berattar jag lite senare.

Ha en fortsatt trevlig torsdag nu ♦

Detta hittade jag idag: 
                                                                   Shorts, 5 dollar /Cotton on
                            
                             

                                                                Cardigan, 19.99 dollar /Cotton on
                            

                                                                Skinny jeans, 20 dollar /Jay jays
                            






Kommentarer
Vera

Jag röstade på din sko! fem stjärnor! ^^ du får gärna rösta på min bild men bara om du tycker den är värd det. http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 kram!

2010-07-30 @ 02:09:55
URL: http://suitedup.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0