Not longer available.

Min sko som jag designade pa Nelly.com for nagra dagar sedan ar borta. Jag vet inte hur det gick till men den finns helt enkelt inte kvar! Nar jag insag att det inte var min sega natuppkoppling som var problemet mailade jag de och fragade vad som hade hant och fick detta mail tillbaka:

Hej
Tack för att du kontaktat oss. Det kan vara så att ditt bidrag har tagits bort.

Nelly.com's jury förbehåller sig rätten att ta bort bidrag utan att meddela upphovsmannen om Nelly.com upplever att bidraget är olämpligt eller om det finns någon risk att det kan upplevas som stötande.

Juryn kommer också ta bort bidrag om de strider mot rådande lagstiftning och/eller kan betraktas som varumärkesintrång.

Juryn förbehåller sig rätten att ta bort bidrag utan att meddela upphovsmannen om Nelly.com misstänker att fusk har förekommit i röstningsförfarandet.

Kundtjänst har inte möjlighet att ange varför just ditt bidrag
har tagits bort.

Vi önskar dig en bra dag!



Har nagon forsokt rostat pa den flera ganger fast man inte far det? Ar det darfor den ar borta?
Jag ska forsoka losa detta pa nagot satt for den ska komma tillbaka. Sa ar det bara.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0