Mocka +++

            
             

              
                   

                 
WOW, vad fina sensommar/hostskor H&M har fatt in. Jag langtar tills jag kommer hem och kan kopa de, hoppas bara att de inte hinner ta slut.

Mocka ar sjukt snyggt till hosten att matcha med tights, smala jeans eller varfor inte till en kjol/klanning? Spelar ingen roll om det ar akta mocka eller billigt fake, I love it!
Jag minns att jag agde flera par mockaskor i min unga alder men de har jag ju vaxt ur nu sa det blir att skaffa nya infor hosten och skolstarten.
Dessa skor ligger mellan 299 - 399:- vilket ar riktigt billigt for fakemocka!

                                             Vad tycker ni om mockaskor? Snyggt eller skitfult?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0