Keep on voting people :)

Tack sa jattemycket for alla som har rostat pa min sko inne pa Nelly.com. Jag skapade den igar och har pa bara en och en halv dag lyckats fa runt 40 roster. Det ar inte mycket men det gor mycket for mig.
Om ni vill att den ska finnas tillganglig for alla sa fortsatter ni att rosta som ni har gjort hittills. Sprid skon till alla ni kanner och den kommer att kunna kopas inom kort.

Av de over 70.000 styckna skor som har skapats ligger jag langt ifran forstaplatsen men det enda jag kan gora nu ar att hoppas pa det basta och lamna anvaret hos er darute.



Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0